7-8 жовтня, 2021. КИЇВ
УКРАЇНСЬКА МЕБЛЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ
200+ учасників та 25 спикерів зі всієї країни
Перша та унікальна професійна галузева конференція для гравців меблевого ринку. Ми покажемо ефективну співпрацю виробників, постачальників, продавців та сервісних компаній.
Протягом двох робочих днів ми поговоримо про загрози та перспективи меблевого бізнесу. Для зручності сприйняття, структура заходу буде розподілена на 3 блоки: аналітично-стратегічну, маркетинговую, а також окремий блок присвячений виробництву та роботою з рітейлом. Основні питання ділової програми: економ чи преміум - в якому сегменті більше шансів? Маркетинг для виробника меблів - канали продажів, просування і види реклами, які приводять клієнтів. Як побудувати коммунікацію з клієнтом, щоб не втратити контакт і довести до угоди. Нові можливості у виробництві меблів.
Олександр Павлішин
Директор з розвитку
Програма конференції
Пленарна сесія
Аналіз та перспективи ринку
Тенденції розвитку
Тренди дизайну

Виробництво та офлайн-продажі
Досвід виробників
  • Як виходити в чужий роздріб зі своєю продукцією.
  • Відкриття регіональних представництв.
  • Налагодження контрактного виробництва.
  • Робота з тендерами та експортом.
  • Рітейл або свій магазин.

Робота менеджменту
  • Де власник втрачає гроші? Приклад розрахунку збитків від роботи персоналу.
  • Як налаштувати процес контролю роботи персоналу.
  • Чим повинен займатись управляючий/адміністратор салону. Його функціонал та точки контролю.
  • Як порахувати ефективність віт введення посади управляючий/адміністратор торгової точки. Кейси з практики.
  • Як наймати, навчати та контролювати роботу управляючих/адміністраторів.

Особливості роботи в Економ, Мідл, Преміум-сегментах
  • Інтернет чи гіпермаркет меблів та товарів для дому.
  • Про чесний маркетинг і "чесні" знижки
  • «Наявність на складі» - побажання чи обов'язок?
  • Кліент готовий платити за сервіс?/!

Облік в магазинах
  • Відмінність бухгалтерського, оперативного та управлінського обліку.
  • Типові проблеми при запровадженні систем автоматизації для обліку.
  • Інструменти ведення обліку.
  • Якісні характеристики обліку: достовірність та доступність.
  • Як управляти компанією через показники у звітах.

Досвід роботи з гіпермаркетами
  • Що впливає на рішения представників при роботі над асортиментом. З'ясування причин для роботи над створенням нового асортименту.
  • Покроковий план розробки колекцій меблів.
  • Як встановити ціну і працювати з хорошою маржинальністю.
  • Запуск продажів у роздрібі. Важливі моменти, без яких може бути провал у виводі нових колекцій на ринок.

Досвід развитку меблевої мережі
  • Як обирали виробнків.
  • Досвід партнерства: спільні точки.
  • Управління невеликим роздрібом: як боротися з персоналом і своєю загрузкою.
  • Перехід до своєї торгової марки та відкриття мультибрендового магазину.
  • Перехід від маленьких площ до тисяч кв м. Специфіка мерчандайзингу та управління. Помилки та рішення.

Інвестиції
Перспективи інвестування в меблеву галузь

Кластери
Інфраструктура і робота з кластерами
IT та E—commerce
SMM
  • 5 правил ідеальных постів для соцмереж.
  • Форми взаємодії з аудиторією та їх регулярність – про що забувают при работі з нею та втрачають ліди.
  • Як повисити залученість аудиторії.
  • Як пости впливають на продажі.

Таргетинг
  • Що потрібно для збору заявок
  • Як правильно підійти до вибору підрядника для роботи и аналитика рекламных показателей

Пошукові системи
  • Тренди пошукових інтересів,
  • Особливості портрету аудиторії,
  • Популярні стилі в інтер'єрі

Сайт, SEO та аналітика
  • Як відслідковувати всі види звернень клієнтів та будувати статистику
  • Рахуємо вартість вхідних дзвінків та робимо исновки про еффективність
  • Налаштування реклами в залежності від часу дзвінків
  • Відсіювання нецільових дзвінків. Інструменти.
  • Як налагодити наскрізну аналітику та перестати втрачати гроші на рекламу

Альтернативні онлайн-продажі
  • Маркет-плейси
  • Ютуб
  • Робота з Месенджерами та чат-ботами
Отримати програму
Ми направимо Вам програму події протягом 30 хвилин після отримання заявку
Отримати програму
Ми направимо Вам Комерційну пропозицію протягом 30 хвилин після отримання заявку
Вартість участі
Оберіть варіант участі: В залі або Онлайн
Участь у залі
5500 грн
При реєстрації і оплаті до 31.08 - вартість 4500грн

У вартість входить:
- участь у діловій програмі
- каво-паузи та обіди
- матеріали конференції
- вечірній захід 7.10
Зареєструватись
Онлайн-трансляція
2000 грн
При реєстрації і оплаті до 31.08 - вартість 1500грн

У вартість входить:
- онлайн-трансляція конференції
- матеріали конференції
Зареєструватись
Зареєструватись
Після заповнення форми з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей
Пакет участі
Ми не передаємо дані третім особам
Підпишіться на наші новини
Отримувати інформацію про нових спікерів та заходи в рамках конференції
Контакти організаторів
Олександр Павлішин
Керівник проекту
ap@aforum.info

Іраклій Гвалія
Менеджер проекту
ig@aforum.info
Главная выставочная площадка
INVERIA Event Space
Київ, вул.Володимирська, 49

Станція метро Золоті Ворота.
3 хвилини від Хрещатика.

Хотите стати участником?
В цьому році ми очікуємо більше 200 учасникі в залі!
Будемо раді зустрічі.