Конференції, круглі столи, семінари для створення та зміцнення авторитету, а також підтримки взаємодії з існуючими та потенційними клієнтами/партнерами — ось що ми робимо. Підготовка заходів як онлайн, так і офлайн, вимагає уважності до десятків деталей, щоб забезпечити високу якість кінцевого результату. Наша команда успішно реалізовує різноманітні події з 2018 року, організувавши понад 150 заходів за цей час. Робота з нами означає користуватися багаторічним практичним організаційним досвідом та великим досвідом промоції. Незалежно від формату, онлайн, офлайн чи гІбридний, ми допоможемо!
Як це працює
Тема
Ви обираєте тему конференції або тренінгу, надаєте програму або ТЗ до неї, та вказуєте цільову аудиторію
Конференц-зал або Онлайн-платформа
Ми підбираємо оптимальну локацію для офлайн-події або платформу для онлайн-трансляції, створюємо сайт та механізм реєстрації учасників (за потреби)
Промо
Рекламуємо подію за допомогою розсилок, ЗМІ, партнерських розміщень та налаштовуємо таргетингові і контекстні рекламні кампанії
Репетиція
За кількі днів до події ми детально розповімо про всі технічні нюанси та проведемо тестову репетицію докладів зі спікерами
Супровід
У дні проведення ми організаційно і технічно супроводжуємо подію
Пост-продакшн
По результатам заходу ми готуємо завершальні матеріали: відео, фотозвіти, пострелізи, тощо
Замовити організацію
Нам довіряють:
та багато інших
Заходи від компанії АФОРУМ та порталу PharmEducation
Ми зібрали лідерів фармацевтичного бізнесу, топових експертів і державних діячів аби поширити найкращі практики, влаштувати обмін досвідом, включаючи негативний; виокремити больові точки, що потребують негайних рішень від держави.
Формат створений для популяризації продукції українських виробників. Участь прийняло 100+ вітчизняних виробників косметики: для волосся, обличчя, тіла, макіяжу, чоловічої косметики та парфумерії.
За підтримки компаній-спонсорів Otipharm Research та DrugCard, ми зібрали представників влади, провідних фахівців індустрії та студентів медичних ВУЗів аби обмінятися досвідом та поширити найкращі практики та ініціативи, що сприятимуть безпеці пацієнтів.
Унікальний майданчик з фокусом тільки на ринок Дієтичних Добавок. 100+ виробників та дистриб'юторів ДД. Актуальний порядок денний програми, що відображає поточний стан ринку. Спікери — виключно провідні фахівці індустрії. Тільки практичні кейси.
Актуальні HR теми сьогодення, гострі питання в роботі з персоналом, труднощі в поточних умовах ринку. Спікери конференції — керівники HR-департаментів фармпідприємств, аптечних мереж та незалежні консультанти.
Асоціація «Парфумерія та косметика України» спільно з Angel Consulting організовували дводенні майстер-класи для спеціалістів R&D відділу, маркетологів, а також фахівців з оцінки безпечності косметики.
Мета зустрічі: зібрати виробників дієтичних добавок та представників регулюючих органів задля вирішення питань з регулювання та реєстрації продукції. Спікери конференції — представники регулюючих органів